2016. február 13., szombat

Total Valentine's Day Decorate

Sziasztok! 
Mivel kint szakadt az eső,ezért valahogy elkellett ütni a mai napot is,úgyhogy délután átdekoráltam a szobámat,Valentin nap stílusba! Gondoltam érdekelhet titeket,plána ha van időtök díszíteni,úgyhogy:
Az egészet aztal kezdem hogy kidekoráltam a telómat,egy szivecskés mackós matricával! Igaziból,sok helyen lehet venni ilyen matricát,én itthon találtam!
A képen sajnos annyira nem látszik,de nagyon feldobja a szobát,ha kiszárítotok egy szál rózsát,és valahová felkötitek!
Személyes kedvenceim ezek a Butlers-ben kapható három az egyben fa szívecskék,nagyon feldobják a szobát és akárhová lehet őket akasztani!
Az ágyamat pedig ezek a saját készítésű szív párnák dobják fel!! 
Kedvenc dekorációm pedig ezek a papír szivek,amiket ráfűztem egy fonalra!
Remélem tetszett!!:Puszedli :Jessie







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése