2016. február 16., kedd

Kérdezz Felelek5

Sziasztok!! Nos,kaptam néhány kérdést,úgyhogy gondoltam blogolok róluk,amúgy köszi a kérdéseket,Zoénak és Bendinek!
1.Szerinted létezik fiú,lány barátság?
- Hát persze!!Szerintem ez tök egyértelmű,nekem is sok fiú haverom van!De az tény hogy ezek a barátságok sokszor futnak szerelembe!
2.Ha videóznál,mi lenne a csatornád témája,és neve?
-Valószínüleg a témája olyasmi lenne mint a blognak,és ilyen mindenféle kreatívkodósról,ajánlósról és top dolgokról szólna!!A neve pedig Jessie Life vagy Jessie lenne!
3. Mi a kedvenc színed?-Pink,fehér vagy zöld!!
4.Hány éves vagy?-13!!!Most vasárnap lettem!!
5.Mi a hobbyd??!!?!?!-A hobbym a könyvírás,a blogolás,a tánc ,a főzés és a lovaglás amikor nem verseny szerűen edzek!
6.Mi a kedvenc tantárgyad?-Hát,én sem szeretek tanulni,de talán az irodalom,mert ott kiélheten az írói énem!!
7.Mit szoktál,sorozatot nézni?-Once upon a time,Pretty Little Liars és talán az American Horror Story!
8.Ha most akár hová elutazhatnál,hová mennél?-Valószínüleg valami olyan helyre ahova amúgy nem tudnék eljutni!! Pl.Ausztrália!!
9.Milyen szuper,erőt választanál?-Azt hogy olvassak mások gondolataiban!És tudjam azokat irányítani!Vagy ,hogy más testeket is tudjak ölteni!!!
10.Mi a kedvenc tárgyad?Már ha van?-Talán a Málta Mackó!Ezt a mackót,a Máltai utazásunkon kaptam!!!!!!És nagyon cuki,5-6cm magas,barna és piros Malta feliratú pólóban van!! És amúgy ,egy kulcstartó.
11.Miről szól a könyved???- Hát,most éppen kettőt írok,de amiben jobban tartok,az ilyen kamasz kémekről!!!
 

Köszi mégegyszer a kérdéseket!
Puszedli:Jessie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése