2016. február 16., kedd

Tortáááák

Sziasztok!Ne haragudjatok hogy tegnap nem írtam,de szülinapom volt,meg lovas versenyem szóval nem nagyon volt időm!!!Viszont ma kerestem jó kis tortákat a családi ünnepségre,és hát mit is mondjak,gyönyorűek,szóval gondoltam feltöltök egy párat!Itt most recept nem lesz!!Olyat majd máskor kaptok ez most inkább,nekem külsőleg tetsző torták lesznek! Ja és kapnak olyan nevet ami a képről nekem elsőre eszembe jutott!

1.Epres álom
2.Majom kislányoknak
3.A precíz
4.Bagoooly
5.Spiráll torta
6.Malac fürdő
7.Cicomázott
8.Csokik
9.Pláza hetcegnő
10.Párizs
11.Zenészek tortája
12.Esküvő
13.Csinos
14.Zenész 2.
15.Eper
16.Virágok
17.Minions
18.Pink
Nos remélem tetszettek!!!
És valaki elkészíti őket!Ha van még jó ötletetek átküldhetitek!
Puszedli:Jessie
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése