2016. február 1., hétfő

Februári Könyvajánló

Sziasztok!
Ez az Februári Ajánló,nagyon remélem ,hogy tetszeni fog,mert ennek a blognak az érdekében olvastam el ezt a két fantasztikus regényt!(Bár nem bántam meg!)

1.James Dashner-Útvesztő:Én most az első részről beszélnék,és NEM a filmről!
Nos ez a történet,egy Thomas nevű srácról szól,aki bekerül az útvesztőbe!És megismeri az ottani fiúk életközösségét,de hamar meg is változtatja azt! :)
Ő maga is futár lesz ,és minden megváltozik amikor A LÁNY is megjön!De a poént nem lövöm le.
Vélemény:Nekem nagyon tetszett,izgalmas szórakoztató és a vége relytéjesen lezáratlan!
Kedvenc Karakterem:Chuck!(az egyik fiú)Imádom,egyszerűen ő a kedvencem!De második helyen szerepel,Newt is!
2.Gimesi Dóra,Jeli Viktória,Tasnádi István-Időfutár,A körző titka!:Itt szintén egy sorozat első részéről beszélnék.Egy lány,Hanna új városba költözik,amelyről eleinte elég negatív véleménye van,de később megszereti és izgalmas kalandjai lesznek!Nagyon tartalmas történelmi háttere van a storynak!
Véleményem:Eleinte nem nagyon volt szimpi de nagyon hamar megszerettem,kicsit mesés,de izgalmas és modern,emellett nagyon vicces és Hanna családi háttere sem semmi!
Kedvenc Karakterem:Tibiiiii!(Hanna barátja és padtársa)Azt hiszem hogy aki olvasta annak eggyértelmű hogy mér a kedvencem!
Borító képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése