2016. február 9., kedd

Prüss szív valentin napra

Sziasztok! Nem tudom ti hogy vagytok vele,de én imádom kidísziteni a szobámat  az ünnepekhez vagy évszakokhoz csatolva! Igaziból hozzám,a Valentin nap különösen közel áll,mert a születés napom is akkor van! Tehát úgy döntöttem,most erre az ünnepre is kidíszitem a szobámat! Viszkok Fruzsina ötlete alapján,én is elkészítettem a saját prüss szívemet! 
Hozzávalók:
-egy póló(ha már valentinnap,én piros és rózsaszín árnyalatot használtam)
-Olló(valami erőset mert nem mindeggyik vágja el)
-vatta(ezzel lehet kitömni,bár én a póló megmaradt részeit használtam)
És az ügyes kezetekre is szükség lesz!!

Elkészítése:
1Lépés:A pólóba belerajzolni egy hatalmas szívet!Ami az elején és a hátulján ugyanakkorára lesz kivágva!
2.Lépés:Ha kivágtuk a szívet,illesszük egymásra és vagdaljunk bele,körübelül egy cm hosszú csikocskákat!
3.Lépés:A bevágásokat csomózzuk össze!Majd mikor már csak 3-at 4-et kell összecsomózni,akkor tömjük ki!
Ha kitömtük,a végét is csomózzuk ösdze és tadaaa!
Remélem tetszett,ha ti is elkészítettétek,küldjétek át az email címemre,ami a leírásban található!
Puszedli:Jessie

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!!!!Jessie vagyok, és szeretnék csinálni egy kérdezz feleleket, úgyhogy küldhettek képeket!!!
    Amúgy ha van ötletetek, miről blogoljak, azt is megírhatjátok!!! Nem muszály a kommenteknél nevet írni, de örülnék, ha közvetlenül nektek tudnám megköszönni a kérdést!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem képeket, hanem kérdéseket!! Bocsi nem tudok írni

      Törlés