2016. április 24., vasárnap

Kérdezz Felelek 7

Sziasztok!!! Ma egy újabb kérdezz felelek lesz, mert igazság szerint rengeteg kérdést kaptam elég hirtelen.

1. Középsulit olvastad?
Igen olvastam, de nem nagyon tetszett, ezért csak az első részt.

2. Lesz idén még DIY blog????
Ha szeretnétek, akkor természetesen készítek, ahogy minden más blog fajtát is szívesen. :)

3.Szerinted egészséges a hajnak az ha sokat göndörítem, vagy egyenesítem?
Igazság szerint ezen a kérdésen, már én is sokat gondolkoztam, és szerintem egy idő után eléggé káros, de egy pár alkalomra nincs baj vele.

4.Mi a kedvenc innivalód?
Forró csoki. :)

5.Ha lenne egy kutyád, mi lenne a neve?
Valószínűleg Lufinak nevezném.

6.  Mi a kedvenc smink terméked?
Az alapozók.

7. Más, sportágból, is lesz felszerelés blog?
Hát, tervezem, csak igaziból a többi sporthoz nincs kifejezett, edzés ruhám.

8. Én is szeretnék blogolni, de nem tudok magamnak fiókot csinálni, lesz erről blog?
Igaziból,  a Bora02 nevű oldal írója az egyik barátnőm, és ő már csinált egyet erről, tehát nem terveztem, de lehet hogy csinálok.

9. Nyamiii blog lesz még? Mert nagyon jók az ottani sütik és meg is csináltam.
 Örülök, ha hasznos. És igen még biztosan fogok csinálni.

10.A Bora and Jessie oldalon, miért nincs blog?  :(
Sajnos, azt mi is beláttuk, hogy nagyon ritkán van ott is és a saját oldalunkon is blog, de most majd jön a nyár, és akkor újra lesz időnk oda is írni.

11.Más sorozatról is lesz blog?
Igen, persze. Sőt, ha mondtok olyat amit ti néztek akkor arról is szívesen írok, ha belenéztem.

12. Ask.fm oldalad nincs??
 Ezt tudatosan tettem be utolsó kérdésnek, mert pont most csináltam egy új oldalt a blognak és nagyon nagyon várom oda is a kérdéseket.

Remélem tetszett !!! Puszedli:Jessie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése