2016. október 12., szerda

Hello!

Halihó!!!!
Van még itt valaki??😂
Najó!!Tudom,hogy most már elég lesz abból,hogy folyton közlöm,hogy van blog,nincs blog stb. Bár igaziból,ez nekem sem könnyebb. De elég lesz!!Nem mentem magam,csak mint az értesüléseim szerint  az MLE_Xoxo blog beomlott úgyhogy nem akarlak titeket átverni!!Arra gondoltam hogy legalább heti egyszer lesz blog ,és igyekszem az eredeti témáknál és koncepcióknál maradni!!!!!!!!!!! Szóval  számos új bejegyzés vár rátok,rengeteg izgi témával!!
Ha van valami konkrét téma ami érdekelne tuteket azt feltétlenül irjátok meg!!!Illetve mostantól szeretnék indulni,ilyen Anonymus  blogger versenyeken úgyhogy ha tudtok ilyenekről,küldjétek!!
Ezek mellett valószínüleg nevet is változtatok,de attól függetlenül,a blogra keresni ugyanúgy a Followjessie.blogspot.com mal tudtok!!Én pedig mára be is fejeztem!!Találkozunk legközelebb!!
Puszedli:Jessie!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése